Lägre bemanning under sommaren
Nu när det är sommartider har vi lägre bemanning vilket kan påverka våra svarstider. Du kan kan göra serviceanmälan på Mina sidor så slipper du vänta i telefonkö. Har du frågor finns det många svar här på hemsidan. Vi hoppas du har överseende med detta och önskar dig en skön sommar.Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Hur gör jag för att uppdatera/ändra min inkomst?
Det gör du genom att logga in och ladda upp ett nytt inkomstintyg under din sökandeprofil.
Hur gör jag för att byta en trasig propp?
Läs hur du ska göra på Elsäkerhetsverkets hemsida.
Vad kan jag göra om jag inte kan betala hyran i tid?
Vi kan alla råka ut för oförutsedda ekonomiska situationer. Skulle det inträffa är det viktigt att du som hyresgäst kontaktar oss på Salabostäder för att vi skall kunna hjälpa dig innan hyran förfaller.
Var får jag spela boll på Dalhem?
Allt bollspel hänvisar vi till gräsytorna mellan gränderna.
Detta för att det så lätt händer en olycka med grannens blomlåda eller fönster om bollekar sker vid entréerna.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se kontaktsidan för aktuell information.
Ring oss
Ring växeln på 0224-858 10, öppen på vardagar 9:30-16:00. (Lunchstängt mellan 12-13)