Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Hur ser jag att min internetutrustning fungerar?
Om du inte har internetuppkoppling och lamporna på din router/utrustning lyser så ska du felanmäla detta till din tjänsteleverantör. Om internetutrustningen är helt släckt lägger du en serviceanmälan.
Var ser jag mina hyresavier/fakturor?
Logga in på ”För bostadssökande och hyresgäster”.
Du hittar sedan dina hyresavier/fakturor under ”Betalningar”.
Ingår kakel i kök i standarden och hur vet jag om mitt kakel byts ut i samband med hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll?
Kakel är en bedömningsfråga, och är ingenting som ingår i underhåll av väggar.
Vad har ni för kötider?
Eftersom det är rörligt går det inte att ge ett svar som stämmer över tid.
Vår snittköpoäng är strax över 1000 poäng, vilket är cirka 3 år. Men det säger ingenting om den lägsta köpoängen som under en exempelperiod var som lägst cirka 150 poäng och högst med cirka 4000 poäng. Dessutom varierar det per område.
Det innebär att vi aldrig kan ge besked i förväg om hur lång kötiden är för en specifik lägenhet.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider receptionen
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se vår kontaktsida för aktuell information.
E-tjänster
Utför dina ärenden enkelt och snabbt med våra e-tjänster genom att logga in på Mina sidor.
Besök oss
Receptionen
Öppettider vardagar kl. 13.00-16.00.
Du hittar oss på Brunnsgatan 31.
Ring oss
Kundservice 0224-858 10.
Telefontid vardagar 9.30-16.00.
Lunchstängt kl. 12.00-13.00.