Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Hur loggar jag in på mobilen?
Om du sitter vid en dator syns ”logga in”-knappen tydligt uppe i högra hörnet på webbplatsen. I mobilen gömmer sig ”logga in”-knappen bakom tre sträck uppe i högra hörnet. Klicka på dessa för att ta fram menyn.



Får jag ha akvarium och vad gäller i sådana fall?
Vi förbjuder inte hyresgäster att ha akvarium. Det är däremot mycket viktigt att ha en hemförsäkring som täcker eventuella skador som akvariet kan orsaka, både vad gäller lösöre och fastighet.
Du som hyresgäst riskerar att bli skadeståndsskyldig om du har varit försumlig och vållat skadan.
Du bör meddela ditt försäkringsbolag att du har akvarium för att höra vad som täcks i försäkringen.
Vad får jag förvara i garaget?
Garaget är endast avsett för fordon och exempelvis tillhörande vinter- och/eller sommardäck.
Det ska inte användas som ett extra förråd.
Jag vill göra förändringar på min framsida. Hur vet jag vad som gäller?
Om du bor i ett område med egen tomt och vill ändra på något, eller till exempel vill bygga staket, insynsskydd eller lägga ytterligare plattor/marktegel, behöver du först höra av dig till oss för att få veta vad som är godkänt att göra och hur det ska utföras.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider receptionen
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se vår kontaktsida för aktuell information.
E-tjänster
Utför dina ärenden enkelt och snabbt med våra e-tjänster genom att logga in på Mina sidor.
Besök oss
Receptionen
Öppettider vardagar kl. 13.00-16.00.
Du hittar oss på Brunnsgatan 31.
Ring oss
Kundservice 0224-858 10.
Telefontid vardagar 9.30-16.00.
Lunchstängt kl. 12.00-13.00.