Kommunikatör/webbredaktör
Vi söker dig som är bra på att kommunicera och som vill arbeta med att skapa relationer med både kunder och anställda. Vi har ett stort behov av att hitta en person som kan hjälpa oss vidare med vår utveckling både som företag och med alla former av information och kommunikation som underlättar våra kundrelationer.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en relevant utbildning på högskolenivå inom området och har tidigare erfarenhet av kommunikations- och webbarbete. Du har intresse och erfarenhet av användarvänligt IT-stöd, appar, sociala medier, skriva texter, ta fram annonser och informationsmaterial, arbeta med intranät med mera. Du har god kunskap i svenska i tal och skrift.
Personlighet
Som person ser vi att du är noggrann och drivande. Du är initiativtagande, självgående, har god samarbetsförmåga och ett långsiktigt tänkande. I vår organisation är det också viktigt att du har ett positivt och flexibelt sinnelag.
Mer information
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bernard Niglis, vd, på bernard.niglis@salabostader.se eller 0224-858 14. Facklig företrädare är Mikaela Jansson, mikaela.jansson@salabostader.se, 0224-858 07. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes. Tjänsten är heltid tillsvidare med provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Skicka din ansökan med ”Ansökan kommunikatör” som rubrik till info@salabostader.se. Vi behöver ha din ansökan senast den 4 juni. De som väljs ut och går vidare i processen kommer att få göra ett arbetsprov.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.