Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Vad händer om jag inte har pengar på kontot när jag har autogiro som betalningsmetod?
Betalningen uteblir och vi skickar en påminnelse om utebliven betalning. Det görs totalt tre dragningsförsök under tre påföljande bankdagar om inga pengar finns på kontot.
Kan man få insynsskydd genom Salabostäder?
Det är du som hyresgäst som får ombesörja insynsskydd.
Om du bor på Kronparken finns krav på hur skydd ska se ut och dess dimensioner.
Hör av dig till Carlssons glas (Sala), som kan utföra jobbet och uppfylla kravspecifikationerna.
Var ser jag mina hyresavier/fakturor?
Logga in på ”För bostadssökande och hyresgäster”.
Du hittar sedan dina hyresavier/fakturor under ”Betalningar”.
När påbörjas en emottagen serviceanmälan?
Normalt påbörjar vi hanteringen av ditt ärende inom tio arbetsdagar, men beroende på arbetsbelastning kan det i undantagsfall dröja. Akuta ärenden har alltid högsta prioritet.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider receptionen
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se vår kontaktsida för aktuell information.
E-tjänster
Utför dina ärenden enkelt och snabbt med våra e-tjänster genom att logga in på Mina sidor.
Besök oss
Receptionen
Öppettider vardagar kl. 13.00-16.00.
Du hittar oss på Brunnsgatan 31.
Ring oss
Kundservice 0224-858 10.
Telefontid vardagar 9.30-16.00.
Lunchstängt kl. 12.00-13.00.