Lägre bemanning under sommaren
Nu när det är sommartider har vi lägre bemanning vilket kan påverka våra svarstider. Du kan kan göra serviceanmälan på Mina sidor så slipper du vänta i telefonkö. Har du frågor finns det många svar här på hemsidan. Vi hoppas du har överseende med detta och önskar dig en skön sommar.Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Hur loggar jag in på mobilen?
Om du sitter vid en dator syns ”logga in”-knappen tydligt uppe i högra hörnet på webbplatsen. I mobilen gömmer sig ”logga in”-knappen bakom tre sträck uppe i högra hörnet. Klicka på dessa för att ta fram menyn.



Vad har ni för kötider?
Eftersom det är rörligt går det inte att ge ett svar som stämmer över tid.
Vår snittköpoäng är strax över 1000 poäng, vilket är cirka 3 år. Men det säger ingenting om den lägsta köpoängen som under en exempelperiod var som lägst cirka 150 poäng och högst med cirka 4000 poäng. Dessutom varierar det per område.
Det innebär att vi aldrig kan ge besked i förväg om hur lång kötiden är för en specifik lägenhet.
Hur installerar jag min diskmaskin och tvättmaskin?
Diskmaskin och/eller tvättmaskin ska installeras fackmannamässigt, och får ej kopplas direkt på kranpipen. Om du är osäker ska du kontakta en behörig installatör.
Hur gör jag för att byta en trasig propp?
Läs hur du ska göra på Elsäkerhetsverkets hemsida.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se kontaktsidan för aktuell information.
Ring oss
Ring växeln på 0224-858 10, öppen på vardagar 9:30-16:00. (Lunchstängt mellan 12-13)