Lägre bemanning under sommaren
Nu när det är sommartider har vi lägre bemanning vilket kan påverka våra svarstider. Du kan kan göra serviceanmälan på Mina sidor så slipper du vänta i telefonkö. Har du frågor finns det många svar här på hemsidan. Vi hoppas du har överseende med detta och önskar dig en skön sommar.Senaste nytt
Projektnyheter
Frågor och svar
Får jag inreda mitt källarförråd eller garage så att jag eller exempelvis mina gäster kan sova där?
Nej. Garage och förråd är enligt avtal inte godkända för annat än förvaring.
Hur får jag tag i en innernyckel för att kunna låsa dörren till exempelvis sovrummet?
Vi tillhandahåller inte innernycklar på grund av säkerhetsskäl.
Hur ser jag att min internetutrustning fungerar?
Om du inte har internetuppkoppling och lamporna på din router/utrustning lyser så ska du felanmäla detta till din tjänsteleverantör. Om internetutrustningen är helt släckt lägger du en serviceanmälan.
Jag vill göra förändringar på min framsida. Hur vet jag vad som gäller?
Om du bor i ett område med egen tomt och vill ändra på något, eller till exempel vill bygga staket, insynsskydd eller lägga ytterligare plattor/marktegel, behöver du först höra av dig till oss för att få veta vad som är godkänt att göra och hur det ska utföras.
Kontakta oss
Du är välkommen att kontakta oss via något av alternativen nedan. För en smidigare process ber vi dig först kolla om ditt ärende går att lösa med våra e-tjänster.
Öppettider
Måndag - Fredag: 13:00 — 16.00
Lunchstängt: 12:00 — 13:00
Avvikande öppettider kan förekomma, se kontaktsidan för aktuell information.
Ring oss
Ring växeln på 0224-858 10, öppen på vardagar 9:30-16:00. (Lunchstängt mellan 12-13)